החזון שלנו

הקמנו את ניוסימד במטרה להגשים את חלומם של שני מייסדיה – להפיץ בישראל את השימוש בסימולציות וסימולטורים - בעיקר בתחומי הרפואה השונים (אך לא רק), במטרה לשפר את רמת ההכשרה והמיומנות של הצוותים הרפואיים ולאפשר להם להתאמן במגוון תרחישים, שאינם ניתנים לתרגול ולבדיקה על מטופלים אנושיים, ולשפר את מיומנותיהם המקצועיות.
ערך נוסף אותו ביקשנו להנחיל הוא בחינה אמיתית, מקצועית ויעילה של ביצועי הצוותים הרפואיים, הידע שלהם, וביצועיהם בתנאים שונים ומגוונים.
במילים פשוטות – המטרה היא לשפר את מיומנות הטיפול הרפואי והסיעודי באופן המירבי שניתן לשפר באמצעות סימולציות וסימולטורים מגוונים ומותאמים לכל מטרה.

בנוסף לתחום הסימולציה, אנו מאתרים עבור לקוחותינו מוצרים חדשניים ומיוחדים, בכלל תחומי הרפואה והרפואה הדחופה.

כמייסדי החברה, המגיעים מתחומים שונים, אנו רותמים ביחד את הידע והניסיון שרכשנו, ביחד או לחוד, בהכשרת צוותים רפואיים בכל הרמות, ושל שיטות לימוד, ניסיון ומחקר מעולם התעופה הצבאית

עולמות הסימולציה

אנו מפתחים ומשווקים סימולטורים ברמות שונות – החל מסימולטורים בסיסיים לתרגול מיומנות בביצוע פעולות פשוטות, ועד סימולטורים מורכבים ומתוחכמים, באמצעותם ניתן לתרגל פרוצדורות מורכבות, עבודת צוות, התנסות בתרחישים מגוונים ועוד.
 בנוסף, אנו מפתחים ומשווקים סוגים שונים של כלי הדרכה, עזרי למידה, ציוד הקלטה ומחקר, וכן את כל הציוד והתוכנה הנדרשים לניהול חדרי ומרכזי סימולציה - בהתאם לייעוץ, תכנון או בניה שלהם
קהל היעד שלנו הוא בתי חולים, מרכזים רפואיים, מנהלים, רופאים ואחיות מכל תחומי ורמות ההכשרה, סטודנטים, פראמדיקים, חובשים - ולמעשה כל מי שיכול להפיק תועלת מהתרגול והלימוד באמצעות שיטות האימון וציוד הסימולציה שאנו מפתחים ומשווקים.

בין המוצרים שאנו מוכרים ניתן למצוא בובות להדרכה ותרגול של סיעוד והחייאה (BLS + ALS) לשלב הפרה-אשפוזי ולשלב הטיפול בבתי החולים, סימולטורים לתרגול מיומנויות של פרוצדורות רפואיות מסוגים שונים, סימולטורים ופאנטומים לפירוש צילומי רנטגן, CT. , סריקות MRI ואולטרסאונד, סימולטורים לתרגול טיפול בפציעות, כולל עצירת דימומים ועוד ועוד.

בין יתר השירותים, אנו מכשירים צוותים של לקוחותינו לביצוע סימולציות, ומעבירים קורסים והדרכות להכרת עקרונות הסימולציה בכלל, ויישומם בסימולציות הרלוונטיות לכל לקוח בפועל.

 

תחום החדשנות

ההיכרות עם לקוחותינו הביאה אותנו לחפש, ברחבי העולם, מוצרים ופתרונות חדשניים, מתחומים שונים של עולם הרפואה – לרבות בתחום הרפואה הדחופה ועולמות המציאות הרבודה.

 

בואו נעבוד ביחד

אנו בוחרים את הספקים והחברות שאנו מייצגים בישראל. לצורך כך אנו עושים מאמצים להיפגש עם הספקים שלנו ואף לבקר במפעליהם ברחבי העולם. אנו בוחנים באופן אישי את המוצרים והתאמתם לצרכי לקוחותינו, את המחירים ואיכות השירות, ובמידת הצורך אנו מבקשים לבצע התאמות ושינויים.

אם אתם מעוניינים, נשמח לבחון את אפשרות הייצוג שלכם בארץ וברחבי העולם.

אנו שמחים לתת שירות לכל לקוח – גדול או קטן. אנו מאמינים כי השירותים שאנו מספקים והמוצרים שאנו משווקים ללקוחות צריכים להיות מותאמים לצרכיהם (ולא שעליהם להתפשר ולהתאים את עצמם לשירותים ולמוצרים).

על מנת לעמוד במטרות שלנו, אנו משתתפים בכנסים, נפגשים עם מנהלי החברות היצרניות, מפתחים סימולטורים בשיתוף פעולה עם חלק מהן, נפגשים עם ראשי מחלקות ומנהלי ההדרכה והסימולציה בגופים הרפואיים להם אנו נותנים את שירותינו. אנו מייעצים בהקמת מרכזי סימולציה והפעלתם, ומכשירים את הצוותים במרכזים השונים.

ניוסימד בע"מ הינה חברה קשורה לחברה הותיקה לביב רפואה דחופה בע"מ, חברה ותיקה ומוכרת בתחומי ההכשרות הרפואיות ומכירת ציוד רפואי. 

בתחום הרפואה הדחופה, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם AHA ועם NAEMT,  באמצעות לביב רפואה דחופה, אשר הוסמכה על ידיהם לבצע הדרכות המוכרות על ידיהן.

 


הכירו את הצוות המוביל שלנו

 

שמואל שאולזון

מנכ"ל, מייסד שותף

שמואל הינו פרמדיק בהכשרתו ומדריך בתחום הרפואה דחופה משנת 2004,  בין השאר הינו מדריך מוסמך של AHA ו-NAEMT, עוסק בהסמכת מדריכים בתחום הרפואה דחופה ובייעוץ לגופים ממשלתיים בנושאים אלו,  מתנדב פעיל בארגוני הצלה שונים ומ"פ רפואה במילואים בצבא ההגנה לישראל.

אייל בוטון

מייסד שותף & Managing director

אייל שירת בחיל האוויר הישראלי כאיש צוות אוויר, ובמסגרת שירותו הדריך צוותי אוויר בסימולטורים ייעודיים ומשוכללים בתחומי לוחמה אווירית, תכנון ושליטה. בשנים האחרונות בחר להתמקד, בצד עיסוקיו האחרים, גם בתחום הסימולציה במגזר האזרחי, ובעיקר בתחומי הבריאות וההכשרה הרפואית.

גדעון לריאונוב

טכנאי ראשי

גדעון הינו חובש בכיר המתנדב בארגון איחוד הצלה. מדריך מוסמך של  AHA ו-NAEMT.

בעל ניסיון רב בתחום ה-IT והאלקטרוניקה. אחראי על הטמעת טכנולוגיות חדשניות בחברה. פיתוח סימולטורים ייעודיים וניהול ערוצי המדיה השונים.

Back to Top