ניוסימד הינה חברה ייחודית מבין כל יתר החברות העוסקות במתן שירותי סימולציה רפואית בישראל , להלן עיקרי הייחודיות שלנו בתחום

  • אנו החברה היחידה המחזיקה ומתפעלת מרכז סימולציה מתקדם משלנו, הכולל מרכזי הדרכה בינלאומיים של AHA ו- NAEMT . משמעות הדברים היא שאנחנו מכירים לעומק את כל הניואנסים הקשורים בתפעול מרכז סימולציה באופן מיטבי.
  • יש לנו מאות סימולטורים ומודלים שונים זמינים להדגמה ולהשכרה, ונוכל להמליץ לכם על הסימולטור המתאים ביותר לפעילות שלכם

להלן קישור לקטלוג השכרת סימולטורים. לפרטים ומוצרים נוספים או לקבל הצעת מחיר אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


חברת CAE Healthcare הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום סימולציה רפואית, בין מוצרי החברה תמצאו מוצרים ופתרונות רבים, החל בסימולטורים לתרגול מיומנויות קליניות, סימולטורים המדמים מטופלים בדרגות מורכבות ורמות ריאליסטיות שונות ועד לסימולטורים של חדרי ניתוח ומערכות לניהול מרכזי סימולציה.

חברתנו מייצגת את מגוון מוצרי CAE Healthcare בישראל, כולל יעוץ, שיווק ומתן תמיכה מקצועית אספקת מתכלים, עדכוני תוכנה ועוד.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של מוצרי CAE Healthcare. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


 Medical-X הינה חברה הולנדית עם מרכזי פיתוח ברחבי העולם. החברה בעלת מומחיות בתכנון, פיתוח וייצור מוצרי סימולציה להוראה והדרכה רפואית. החברה שמה לעצמה למטרה לפתח סימולטורים היפר ריאליסטיים העונים לדרישות הכי קפדניות של הוראה במקצועות הרפואיים ומרכזי סימולציה.

בין מוצרי החברה סימולטורי גוף מלא, סימולטורים לבישים, סימולטור לפרוסקופי ומוצרי VR. חברת  Newsimed עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם Medical-X דבר המאפשר התאמה אישית של הסימולטורים ופיתוח מוצרי סימולציה בהתאם לדרישות הלקוח.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של Medical-X. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


מאז 1950 חברת Erler-Zimmer GmbH & Co.KG עוסקת בייצור ושיווק של מוצרים דידקטיים למדע ולהוראת מקצועות הרפואה. לחברה קטלוג מרשים של מודלים אנטומיים, כמו גם סימולטורים רבים. בין היתר החברה מציעה גם מודלים וסימולטורים לתחום הווטרינרי.

חברת Newsimed הינה מייצגת הבלעדית של מוצרי Erler Zimmer בישראל. שיתוף פעולה בין החברות מאפשר לנו להתאים חלק מהסימולטורים או לפתח ולייצר חדשים בהתאם לדרישת הלקוח.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של Erler Zimmer. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


חברת CAE Medicor הינה חברת בת של ענקית הסימולציה CAE Healthcare. החברה מתמקדת בייצור עזרי סימולציה ריאליסטיים אשר נועדו להעביר הן נראות והן תחושה הקרובה ככל שניתן למטופל אמיתי.

מוצרי CAE Medicor ניתנים לשימוש חוזר, מתאימים ללמידה ותרגול מיומנויות קליניות בסיסיות. בין היתר תמצאו בקו המוצרים סימולטורים ועזרים כגון: : יד / זרוע עם גישה תוך ורידית היקפית (IV), בטן לתרגול הזרקה, רגל תינוק להזרקה תוך שרירית , (IM) ערכת פצע דביק ועוד רבים.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של CAE Medicor. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.

קטלוג

חברת True Phantom Solutions מציעה טכנולוגיה חדשה לייצור חומרים ייחודיים בעלי תכונות פיזיות ומכאניות ריאליסטיות הדומות לתכונות של רקמות ועצמות אנושיות אמיתיות. ההרכב הקנייני הייחודי של החומר שלנו מאפשר חיקוי עצמות אדם בריאות ולא בריאות עם תכונות מתכווננות כדי להתאים לצרכי המחקר או ההוראה שלך.

הפנטומים האנתרופומורפיים הריאליסטיים ביותר שלהם הם כלים רבי עוצמה לבדיקה וכיול של מכשירים רפואיים חדשים, הכשרת סטודנטים, ותכנון טיפול ומיקוד לפני יישום ההליכים הכירורגיים הלא פולשניים החדשים של HIFU.

True Phantom Solutions Inc. (TPS) משחזרת את המאפיינים והמבנים של גוף האדם באמצעות טכנולוגיה מודרנית וחומרי רקמה סינתטיים. מבני הרקמה הסינתטית, הנקראים פנטומים, הם קריטיים לפיתוח טכניקות הדמיה אבחנתיות חדשניות, תכנון טיפול נוירוכירורגי והכשרת סטודנטים לרפואה.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של True Phantom. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


חברת Blue Phantom עוסקת בתחום פיתוח סימולטורים לתחום הדימות ומוכרת היטב בקרב אנשי מקצוע בתחום, בין אם מדובר בהוראה של מקצועות הרפואה או חברות המשווקות ציוד דימות או מכשור וציוד לחדרי ניתוח ונעזרות בסימולטורים אלו. לאחרונה הצטרפה Blue Phantom לקבוצת חברות של CAE.

מגוון סימולטורי אולטרסאונד BP מגשרים על הפער בין תיאוריה לפרקטיקה באמצעות הדמיה אבחנתית. כלל הסימולטורים מיוצרים מחומרים המוגנים בפטנט, מעניקים תחושה של רקמה אנושית. נקודת חוזקה של סימולטורי האולטרסאונד מבית CAE Blue Phantom – היא שכולם פועלים בצורה חלקה עם כל מערכות האולטרסאונד האמיתיות (לא סימולטוריות). למעלה מ-50 דגמי תרגול נועדו לעזור ללומדים להבין ולתרגל אבחון והכוונת טיפול במגוון רחב של מצבים.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של מוצרים פופולאריים מבית CAE Blue Phantom. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.

קטלוג

חברת Medarchitect מתמחה בסימולטורים לתרגול מיומנויות קליניות, כגון תפירה, הזרקה (IV ו-IM), תרגול פעולות סיעוד שונות, לצד מודלים אנטומיים.

החברה החלה כמיזם חברתי לעזור לסטודנטים שידם אינה משגת לרכוש עזרי לימוד כירורגיים יקרים ומאז מציעה מגוון רחב של עזרי תרגול במחירים נוחים ואיכות מעולה.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של Medarchitect. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.

קטלוג

חברת Honglian (Shanghai Honglian Medical Tech Group) הוקמה בשנת 1993 וכיום בבעלותה מרכז מחקר ופיתוח, מפעל ייצור מוצרי סימולציה מגוונים.

בישראל החברה מיוצגת באמצעות מותג המוצר General Doctor הכולל 9 סדרות של סימולטורים ברמות שונות, ויותר מ-1000 עזרי סימולציה ומודלים אנטומיים. בין היתר מוצרי החברה נותנים מענה לסימולציה בתחומים הבאים: רפואה דחופה, אבחון, סיעוד, גניקולוגיה ומיילדות, פדיאטריה, אנטומיה, רפואה סינית מסורתית, סטמטולוגיה ועוד.

להלן קישורים לדפי מידע וקטלוגים של General Doctor. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


חברת Vata Inc נמצאת בתחום סימולציה רפואית מאז 1987 ומספקת מוצרי סימולציה רפואית מהטובים בעולם. בין המוצרים המוכרים היטב סימולטור הראשון שלהם - Chester Chest, שנמצא בשוק למעלה מ-35 שנים ועדיין נחשב לאחד הטובים בתחומו.

להלן קישור להורדת קטלוג מוצרים עדכני של Vata Inc. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


חברת BT Inc הוקמה בשנת 2009 כדי להיות חברה מובילה, לכבד חיי אדם ולשפר את איכות החיים, כמו גם לפתח ולספק את סימולטור ההדרכה הרפואי האיכותי. BT הוא ראשי התיבות של Best Technology, אשר מראה את חזון החברה ליצור 'Better Tomorrow' על ידי טכנולוגיה מובילה של הנדסה ביו-רפואית. BT Inc תמיד תעשה את המיטב כדי ליצור את Better Tomorrow.

להלן קישור להורדת קטלוג מוצרים עדכני של BT Inc. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


Tellyes Scientific INC הינה חברה ייחודית בנוף החברות העוסקות בסימולציה רפואית, מדובר בחברת הייטק עם חטיבת מחקר ופיתוח ברמה גבוהה ביותר, החברה מפתחת מייצרת ומשווקת מוצרי חינוך מודרניים ברמה טכנולוגית מהגבוהות בתחום.

החברה פיתחה סימולטורים בתחום הדמיית מטופלים המבוססים על מערכות רובוטיות מתקדמות, מערכת אימון לסימולציות טראומה במתארים צבאיים, מאמני ניתוחים מבוססי מציאות מדומה ועוד סוגים רבים ומגוונים של מוצרים מתקדמים.

לחברה מאות מוצרים לתחומים השונים בעולם הרפואה.

להלן קישור להורדת קטלוג מוצרים עדכני של Tellyes Scientific INC. לפרטים ומוצרים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר באמצעות האתר או בטלפון.


Back to Top