ייבוא ושיווק סימולטורים רפואיים

ניוסימד הינה החברה עם מגוון הסימולטורים והמודלים הרפואיים הגדול ביותר בישראל, יש לנו מנעד רחב של סימולטורים באיכויות גבוהות וגבוהות יותר, לאחר הבנת דרישות הלקוח בכל תחום אותו הוא מבקש לתרגל אנו נמליץ על הסימולטורים אשר יענו בצורה הטובה על צורכי הלקוח תוך שימת לב לנושא התחזוקה והחלקים המתכלים אשר יכולים להוות כאב ראש רציני ונזק כלכלי  בהמשך הדרך במידה ונושא זה לא נלקח בחשבון.

ניוסימד הינה החברה המובילה בתחום הסימולציה והמודלים הרפואיים בישראל. היא מציעה מגוון רחב של סימולטורים ברמות שונות ובאיכויות גבוהות ומתקדמות ביותר. לחברה יש את היכולת לעמוד בדרישות הלקוח בכל תחום שהוא, ולהמליץ על הסימולטורים המתאימים ביותר לצרכי הלקוח.

החשיבות של נושא התחזוקה והחלקים המתכלים שבסימולטורים אינה ניכרת בשלב הראשוני של הרכישה או השימוש בסימולטור. אולם, בהמשך הדרך, נושא זה עשוי להתגלות כמשמעותי ולהוות אתגר רציני. על כן, אנו דואגים לקחת בחשבון  את נושא התחזוקה והחלקים המתכלים שבסימולטורים שלנו.

הסימולטורים שלנו נבנים ומתוחזקים בקפידה על ידי צוות מקצועי ומיומן, שמבצע בדיקות תקופתיות ותחזוקה על בסיס קבוע. אנו מקפידים על יישום תקנים ונהלים מחמירים על מנת להבטיח את פעילותם המתמשכת ואמינותם של הסימולטורים. בנוסף, אנו מספקים שירות טכני מקצועי ותמיכה מתמידה ללקוחותינו, על מנת להבטיח את השימוש האופטימלי והבטיחותי של הסימולטורים.

אנו ממליצים ללקוחותינו להתעקש על נושא התחזוקה והחלקים המתכלים בסימולטורים שלהם. על ידי תחזוקה תקופתית ושמירה על חלקים מתכלים במצב תקין, הם יכולים להבטיח את הפעילות המתמשכת והיעילה של הסימולטורים במהלך השימוש. כמו כן, במקרה של תקלות , אנו נמציא את כל המאמצים על מנת לספק פתרונות מהירים ויעילים למצב הנתון, זאת על מנת לשקם את הסימולטורים ולהחזירם לפעילות המלאה בהקדם האפשרי.

לסיכום, ניוסימד היא החברה המובילה בתחום הסימולציה והמודלים הרפואיים בישראל. אנו מתחייבים להציע ללקוחותינו את הסימולטורים המתאימים ביותר לצרכיהם ומגוון דרישותיהם. אנו ממליצים בחום לשים דגש על חשיבות התחזוקה והחלקים המתכלים שבסימולטורים, ואנו מספקים שירות טכני מקצועי ותמיכה תקופתית על מנת להבטיח את ביצועם ואמינותם של הסימולטורים בכל שלבי השימוש.

Back to Top