ייעוץ

החברה מייעצת לגופים המבקשים להקים או לשדרג מרכזי / חדרי סימולציה, הייעוץ מתחיל בהבנת צורכי הלקוח והתאמת הציפיות לשטח ולתקציב המיועד, לאחר מכן תכנון אדריכלי מקיף באופן שיענה על דרישות הלקוח האופן מיטבי, ליווי בשלבי הביצוע ומתן פתרונות לבעיות העלולות לצוץ בשלב זה.

חברת ניוסימד מציעה ייעוץ מקיף ומותאם אישית לגופים המעוניינים להקים או לשדרג מרכזי סימולציה. התהליך שלנו מתחיל עם הבנה מלאה של צורכי הלקוח והתאמת הפתרון לשטח ולתקציב הזמין, זאת תוך התחשבות מלאה בציפיות ובמטרות הלקוח, אנו בונים תכנית אדריכלית מקיפה המספקת את הפתרון האופטימלי ביותר.

תהליך התכנון (כולל שלב אדריכלי, אם נדרש) שלנו מקיף  את כל האלמנטים המשמעותיים בפרוייקט. אנו לוקחים בחשבון את תחום השימוש הספציפי של המרכז או החדר המדובר, צרכים טכנולוגיים נדרשים והתנאים התקניים הרלוונטיים. בנוסף, אנו עוברים על פרטים כגון מערכת הסאונד, התאורה, האיוורור והקירות כך שיתאימו לסימולציה מיטבית.

התהליך המעמיק  והאיכותי שלנו ממשיך בשלבי הביצוע. אנו לוקחים חלק פעיל בשלבים השונים של הבנייה, רכש ציוד סימולציה והתקנתו, הדרכה והכשרה של צוותי המרכז, וכמובן מתן פתרונות יעילים לבעיות שעשויות להתגלות במהלך התהליך. אנו מקפידים על יציבות התקנים ועל הפונקציונליות המיטבית של המרכז או החדר. תוך כדי זאת, אנו מצליחים לספק ללקוחותינו פתרונות מותאמים אישית, אשר מתאימים במדויק לצרכיהם הייחודיים ומספקים תמיכה רחבה ומקצועית בכל שלבי הפרויקט.

Back to Top