הדרכה וחינוך

ניוסימד רואה בהון האנושי של מרכז הסימולציה את הגורם החשוב ביותר בהעמדת המרכז כבעל שם טוב בתחומו, לכן בחירת מנהלי התחומים השונים במרכז הסימולציה הינו חשוב ביותר אך יש דרך לייעל כל אדם המנהל ומדריך סימולציות, ניוסימד מבצעת זאת על ידי העברת קורסים ייעודיים בתחום המתודיקה וניהול סימולציות נכונות, סדנאות להדרכה איכותית וסדנאות תחקור ומישוב עם ובלי מערכות צילום.

בכדי לבצע זאת, ניוסימד מבצעת סדנאות וקורסים ייעודיים בתחום המתודיקה וניהול סימולציות נכונות. דרך זו מבטיחה שהמנהלים יקבלו את הכלים והידע הנדרשים לניהול התהליכים במרכז הסימולציה באופן מקצועי ויעיל. בנוסף, ניוסימד מקיימת סדנאות הדרכה איכותית, שבהן המנהלים והמדריכים יכולים לרכז ולשפר את יכולותיהם בניהול הסימולציות בפועל.

מעבר לקורסים והדרכות, ניוסימד ממשיכה לקדם את הידע והמיומנות של המנהלים דרך סדנאות תחקור ומישוב. במהלך הסדנאות הללו, המנהלים משתתפים בדיונים ופעילויות שמטרתן להציג ולפתח רעיונות חדשים ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיות ואתגרים בתחום הסימולציות. הסדנאות משמשות כפלטפורמה לחידוש, ליצירתיות ולשיפור העבודה במרכז הסימולציה.

לא רק סדנאות הדרכה ותחקור מתבצעות עם מערכות צילום, אלא גם סדנאות שאינן כוללות צילום. כך, ניוסימד מאפשרת למנהלים לשרטט דרכים חדשות ולהתמודד עם אתגרים בלתי צפויים בסביבה נקייה ממערכות צילום, וכך לשפר את יכולות היצירתיות והביצוע שלהם בניהול הסימולציות.

לסיכום, ניוסימד מתמקדת בהכשרה ובתמיכה של מנהלי התחומים במרכז הסימולציה, ומספקת להם את הידע, הכלים והתהליכים המתקדמים ביותר כדי להבטיח ניהול מקצועי ויעיל של הסימולציות במרכז.

Back to Top