לקוחות יקרים,

אנו מודים לכם על שבחרתם לרכוש מוצרים המיוצרים ו/או משווקים על ידינו.

חברת Newsimed הינה חברה אחות של חברת לביב רפואה דחופה בע"מ, ועוסקת בפיתוח ומכירת פתרונות סימולטוריים ומוצרים חדשניים בתחומים שונים, לרבות בתחומי הרפואה למיניהם.

בין היתר אנו נציגים בלעדיים בישראל של חברות המתמחות בייצור מוצרי סימולציה מבוססי בובות - כגון CAE, GD ו-Medical-X - ומשווקים ממוצריהם האיכותיים. זאת בנוסף לפיתוח ושיווק של אמצעי הדרכה, סימולציה ותחקור מתקדמים, ולמתן ייעוץ בבניית מתקני סימולציה מסוגים שונים והתאמת מוצרי הסימולציה, בהתאם לצרכי הלקוחות. כמו כן אנו מספקים שירותי הדרכה במתודיקה של העברת סימולציות, ואת כל המעטפת הנדרשת לצורך ניהולן.

 

מידע בנושא בובות, מודלים ואמצעים אחרים להדרכה ולסימולציה, אותם אנו משווקים:

ברכישת דגם מכל סוג שתבחרו, אתם מקבלים שירות מקצועי ומורחב, הכולל:

  1. אספקה מהירה - פריטים ממלאי - תוך 7 ימי עסקים, פריטי ייבוא - תוך 90 ימי עסקים.
  2. אחריות מלאה לשנה (בכפוף לתקנון אחריות) ובכפוף לשימוש בהתאם להוראות השימוש והתחזוקה.
  3. בכל מקרה של השבתת הדגם בתקופת ובמסגרת האחריות, תקבלו ללא עלות דגם זהה (ככל שקיים במלאי) או דגם תואם אחר (ככל שאין דגם זהה במלאי) באופן שניתן יהיה להמשיך את הפעילות השוטפת במידת האפשר, וזאת עד לתיקון הדגם שהתקלקל. התנאים לקבלת דגם חילופי:
    1. השבתת הדגם נגרמה במסגרת שימוש זהיר וסביר בהתאם להוראות השימוש וההפעלה.
    2. אספקת הדגם החילופי - בהתאם לזמינות. אם נמצא במלאי - תוך 3 ימי עסקים. אם אינו במלאי וקיים במלאי אצל הספק - תוך 30 ימי עסקים (אנו עושים מאמץ להחזיק במלאי דגמים היכולים לתת מענה בזמינות גבוהה, אך הזמינות תלויה בכמות המשתמשים בדגמים השונים במקביל).
  4. במידה והשבתת הדגם נגרמה בשל שימוש לא זהיר וסביר או לא בהתאם להוראות השימוש- פגה למעשה האחריות על הדגם. במקרה כזה נאפשר לכם לקבל מענה ראשוני באמצעות השכרה של דגם חילופי מתאים, כאשר במידה ותרכשו מחדש דגם שהושבת, חלק מדמי השכירות יופחתו מעלות הרכישה החדשה.
  5. הדרכה פרונטאלית בנושא תפעול הדגם ללא עלות נוספת - ברכישות דגמים מהדגמים המפורטים בנספח 1 - יועמד לרשותכם נציג החברה למשך 3 ימי הדרכה. ברכישות דגמים אחרים עד יום הדרכה אחד. כל יום הדרכה נוסף לאמור לעיל יהא תמורת תשלום שיסוכם לפי העניין (סוג הסימולטור, כמות המשתתפים, מיקום ההדרכה).
  6. תמיכה טלפונית לכל שאלה.
  7. עברה תקופת האחריות? אנחנו כאן ויש עם מי לדבר, אנו נמשיך להשיב על שאלותיכם, ובמידת האפשר לתת תמיכה וטיפול בתקלות מרחוק. במידה ויהא צורך במתן שירות - נשתדל לעשות זאת בחיוב מינימלי לכיסוי הוצאותינו בלבד. בכל מקרה אנו משתדלים להחזיק מלאי של חלקי חילוף לסימולטורים הנפוצים - אותם ניתן יהיה לרכוש במחיר הוגן.

 

מידע בנושא רכישת סימולטורים מבוססי מחשב:

אנו עושים שימוש במחשבים ותוכנות סימולציה במספר סוגים של סימולטורים - ובעיקר להפעלת בובות חכמות ובסימולטרים של מוצרים בהם המשתמש עושה שימוש במסך (כגון סימולטור למיומנויות בתחום הלפרוסקופיה).

הרישיון לשימוש במחשבים ובתוכנות אינו מוגבל בזמן, אך חל איסור להעתיק את התוכנות או לעשות בהן שימוש כשלהו שלא במסגרת המחשב או הסימולטור בהן התקנו אותן.

עדכוני תכנה יבוצעו בהתאם למדיניות מפתחי התוכנות. כאשר יפורסם עדכון תכנה נשלח לכם עדכון, ונסייע להם בהתקנתו. ככל שיידרש בגינו תשלום, נעשה מאמץ כי התשלום יהיה מופחת ככל הניתן.

פיתוחי תכנה והתאמה לצרכי הלקוחות, הינם חלק מהשירות שאנו נותנים, בכפוף לזמינות המפתחים וגרסאות התכנה. פיתוחים ושינויים כפופים לתשלום, בהתאם לדרישת מפתחי התכנה.

 

תקנון האחריות לדגמים סימולטוריים:

  1. האחריות של כל מוצרי הסימולציה (למעט הלבשות והדבקות - להן לא ניתן ליתן אחריות) הינם למשך שנה קלנדרית אחת, ממועד האספקה.
  2. במידה וניתן לבצע הרחבת אחריות לתקופות נוספות - עלות הרחבה תשלח בנפרד בהתאם לדגם המדובר. יש להזמין את הרחבת האחריות מראש, בעת הזמנת המוצר. במידה ותבקשו להאריך האחריות במהלך תקופת השימוש - הדבר יהיה מותנה בביצוע בדיקה של הדגם על ידי נציג שלנו או של היצרן, ומותנה בהסכמת היצרן.
  3. האחריות כוללת אספקת דגם חילופי במידת האפשר ובהתאם לתנאים המפורטים לעיל.
  4. האחריות מותנית בשימוש נכון וסביר, ובתחזוקה קבועה, הכל באמצעות חומרים תקניים ועל פי כללי היצרן/היבואן. בכל מקרה של שימוש בלתי סביר או בניגוד לכללי השימוש והתחזוקה- לא נוכל לשאת באחריות לנזקים ו/או ותקלות.
  5. טיפול בנזקים או תקלות אשר מקורן מפגיעה חיצונית כגון נפילה/השחתה/חום או קור קיצוניים/לחות/חבלה אינו כלול במסגרת האחריות, וככל שנתבקש לבצע תיקונים, הם יהיו כפופים לתשלום בגין מלוא עלות תיקון הנזק (תמחור ישלח טרם התיקון לאישור הלקוח).
  6. תיקונים במסגרת האחריות יבוצעו במקום בו נמצא הדגם במידת האפשר. ככל שיהא צורך לבצע טיפול מתקדם במעבדה, אנו נהיה אחראים לשינוע למעבדה ובחזרה.
  7. מובהר במפורש כי האחריות אינה כוללת פריטים מתכלים, לרבות דמיי עור המיועדים לחיתוך או דקירה, מדמי דם וכיוצ"ב פריטים מתכלים.
  8. האחריות כוללת גם תמיכה טכנית טלפונית בימים א-ה בין השעות 08:00 ל- 16:00. במקרים דחופים ניתן יהיה ליצור קשר גם לנציג החברה בטלפון הנייד שלו, אשר יימסר לנציגי הלקוח בעת רכישת המוצר (לא כולל שבתות וחגים).
  9. בנוסף לשמירה על כללי התחזוקה, ועל מנת לשמור על תקינות הדגמים, יש לנקות את הדגמים לאחר כל שימוש, לנקות את המקומות בהם נקוו לכלוך או דמי דם, ובמידת הצורך למרוח חומרים המונעים בלאי של המודלים (כגון וזלין, טלק או כל חומר אחר בהתאם להוראות היצרן/היבואן).
  10. בנוסף לתחזוקה ולשימוש הסביר והזהיר, יש לעשות שימוש בסימולטור בהתאם להדרכה שתמסר בעת מסירת הסימולטור לשימושכם. שימוש שלא בהתאם להוראות עלול לגרום לקרעים, תקלות מכאניות או חשמליות - אשר לא תהיינה מכוסות במסגרת האחריות, במידה וייגרמו בנסיבות כאמור.
  11. כחלק מאמנת השירות שלנו, אנו מתחייבים כי בכל מקרה שבמהלך שימוש רגיל וסביר בהתאם לכללים ולהוראות, תגרמנה תקלות מהותיות, המצדיקות פנייה לספקים - אנו נפעל מול הספקים במסגרת האמצעים העומדים לרשותנו, על מנת לנסות לתקן את התקלה, לרבות על דרך של דרישה מהיצרן להחליף ללקוח את המוצר או לפצותו בהתאם לנסיבות המקרה - והכל במטרה לצמצם את הנזק שייגרם.

אנו מקווים שתפיקו את המירב ממוצרינו, ומאמינים כי אנו מסייעים, באמצעותכם, לאימון צוותי הרפואה השונים ולשיפור מיומנויותיהם.

Back to Top