השכרת סימולטורים

יש לכם צורך בתרגול פרוצדורה באופן חד פעמי? או שאתם מבצעים תרגול מסוים אחת לשנה? אין צורך להוציא סכומים גבוהים עבור רכישת הסימולטור, ניתן פשוט לשכור אותו בסכום מוזל לצורך התרגול הספציפי.

כשמדובר בתרגול פרוצדורה באופן חד פעמי, עשויים להיות זמנים בהם נדרשת התנסות מעמיקה ומדויקת בפעם הראשונה של ביצוע הפרוצדורה. יתרון כזה של התרגול החד פעמי הוא שניתן לשכור סימולטור או אמצעי תרגול אחרים  בסכום מוזל לצורך הפרוצדורה הספציפית וללא צורך להוציא סכומים גבוהים עבור רכישתם.

אם אתם מבצעים תרגול מסוים פעם בשנה, עשויים להיות לכם צרכים שונים בכל פעם. התרגול המסוים עשוי להיות חלק מתהליך ארוך יותר של פיתוח ובחינה של פרוצדורות, ולכן עשוי להיות צורך ברכישת סימולטור או מכונת ניסוי לשימוש תקופתי במהלך התהליך הזה.

בעבר, רכישת סימולטור או אמצעי תרגול היו הפתרון היחיד , רכישה כזו הינה יקרה ומורכבת עבור הרבה אנשים וארגונים. אך כיום, בזכות אפשרות השכרת סימולטורים במחירים מוזלים, הלקוח יכול לאפשר לעצמו לתרגל פרוצדורות מסוימות באופן חד פעמי או לבצע תרגול מסוים פעם בשנה בצורה יעילה וכלכלית. אפשרות זו של שכירות מודלים או סימולטורים מהווה אמצעי נוסף עבור מגוון רחב של תעשיות ותחומי המחקר הרפואי , כך שהשכרה של ציוד לתרגול פרוצדורה נהפכה לבחירה מועדפת ונגישה לחברות וגופים רבים בתחום הרפואי.

Back to Top