מגיפת Covid-19 הדגישה את המשמעות של גמישות בהעברת חוויות הוראה ללומדים רפואיים. מתוך הכרה בצורך זה, CAE Healthcare הגיבה על ידי הצגת CAE Maestro Evolve, פתרון למידה וירטואלי שהוא גם חסכוני וגם רב תכליתי. מאמר זה מ- HealthySimulation.com בוחן את היכולות של תוכנת CAE Maestro Evolve, המאפשרת סימולציות סינכרוניות ובעלות נאמנות גבוהה בעלות נמוכה, המשרתת את הלומדים ללא קשר למיקום.

CAE Healthcare ידועה ביצירת מערכת אקולוגית חינוכית חדשנית ומשולבת, הכוללת משפחה של סימולטורים למטופלים, הדמיית אולטרסאונד, תוכנות לניהול סימולציות ופתרונות למידה דיגיטליים, כגון CAE Maestro Evolve.

הפלטפורמה הוירטואלית המקיפה מביאה את בובות CAE Healthcare למדיום וירטואלי והיא זמינה כעת באמצעות כל הצי סימולטורים של חולי CAE Healthcare, כולל:

  • CAE Apollo, סימולטור למבוגרים לתרחישים טרום-אשפוזיים וסיעודיים
  • CAE Ares, סימולטור לטיפול חירום
  • CAE Aria, בובת ילדים בנאמנות גבוהה
  • CAE Lucina, סימולטור לידה בנאמנות גבוהה למצבי לידה רגילים וחריגים
  • CAE Luna, סימולטור יילודים התומך בהערכה והדרכה של יילודים.

אחד היתרונות הקריטיים של CAE Maestro Evolve הוא האופי האינטואיטיבי של הפעלת תרחיש. מכיוון ש-CAE Maestro Evolve משתמש באותו ממשק המצוי בהצעות הנאמנות הגבוהה של CAE Healthcare, סטודנטים וסגל כאחד יוכלו להכיר את הפלטפורמה הוירטואלית במהירות. CAE Maestro Evolve יכול לפעול בתוך כל דפדפן אינטרנט מודרני ואינו דורש הורדה של תוכניות נוספות לפני השימוש.

כדי להתחיל סימולציה רפואית, הפקולטה פשוט שולחת קישור שהלומד יכול לפתוח צעצוע בתוך התרחיש. לאחר הכניסה ל-CAE Maestro Evolve, מנחים ולומדים יכולים לגשת למצב מטופל מפורט, אינדיקטורים גרפיים של שינויים במטופל ויכולות הערכה מורחבות, הכל בלחיצת כפתור.

כל התכונות הללו מאפשרות תזמור ללא מאמץ של סימולציות ומספקות מרכיב ויזואלי לשיפור חווית הלמידה.

התכונות של CAE Maestro Evolve כוללות:

  • מטופל וירטואלי: תלמידים יכולים לראות ייצוג תלת מימדי של מטופל במכשיר שלהם. לאחר מכן הלומדים יכולים להשלים הערכה גופנית, לבצע כל התערבות רפואית ולאסוף היסטוריה רפואית.
  • ציוד וירטואלי: כלול ב-CAE Maestro Evolve הוא חדר מטופלים מדומה המצויד בציוד רפואי וירטואלי המציג אותות רפואיים בזמן אמת שניתן לתמרן על ידי מנחה או ליצור איתם אינטראקציה על ידי התלמיד. CAE Maestro Evolve מציע סימולטור, ציוד רפואי וכלי הערכה והכל בתוך פלטפורמה אחת מגובשת.
  • חוויות קליניות מדומה: SCEs הם חוויות קליניות שנאספו שתוכננו על ידי מומחי הנושא של CAE Healthcare וכוללות היסטוריה של מטופלים, דוחות SBAR, יעדי למידה ומדריך מנחה. כל SCE פועל לפי הסטנדרטים הנוכחיים ושיטות העבודה המומלצות כדי להבטיח מפגש מטופל באיכות גבוהה עבור הלומד. מקרים אלה מתעדכנים באופן עקבי, כאשר תרחישים נוספים מתווספים באופן קבוע.

מחנכים המשתמשים ב-CAE Maestro Evolve מסוגלים גם להריץ תרחישים "על תנועה", תוך התאמה אישית של התגובות של הסימולטור לביצועי הלומדים. המנחים מסוגלים להגדיר מספר בלתי מוגבל של מטופלים, מבריאים ועד חולים קשים, ולהתבונן כיצד הפיזיולוגיה מגיבה באופן טבעי להתערבויות הלומד.

התרחישים שהופקו על ידי CAE Maestro Evolve מרתקים מכיוון שהתוכנה מחקה כל כך את החוויה שהלומדים רגילים לקבל במעבדת סימולציה או בכיתה. הלומדים יכולים ליצור אינטראקציה עם עמיתיהם והסגל תוך טיפול במטופל מבלי לבוא לקמפוס או להתחרות על הזמן במעבדת הסימולציה. הגמישות של שילוב תרגול מעשית במעבדת הסימולציה עם למידה סינכרונית מרחוק באמצעות CAE Maestro Evolve מספקת יותר הזדמנויות ללומדים. גישת חינוך מבוססת סימולציה זו הוכחה כיעילה יותר מהרצאות קבוצתיות גדולות, מה שהופך את שיטת ההוראה הזו למועילה ביותר להכשרת סטודנטים בתחום הבריאות.

מכיוון שאין מרכיב פיזי, CAE Maestro Evolve מאפשר תוכניות סימולציה רפואיות לחסוך במקום ובכסף תוך מתן אימוני סימולציה באיכות גבוהה. CAE Maestro Evolve נותנת למעבדת הסימולציה עלויות צפויות שיכולות להתרחב ולגדול עם הצרכים של מרכז ההדרכה הרפואי ויכולות לתמוך במספר אתרים או קמפוסים ברישיון יחיד. כל רישיון מאפשר עד ארבעה תרחישים להתרחש בו זמנית, וכל סימולציה יכולה לארח מספר בלתי מוגבל של לומדים, מה שמגדיל עוד יותר את ערך הפלטפורמה.

מחבר מאמר זה רתם את הכוח של תוכנת Maestro Evolve של CAE כדי לשפר היבטים שונים של חינוך רפואי. בהרצאות קבוצתיות גדולות, הטכנולוגיה מאפשרת אינטגרציה חלקה של עזרים חזותיים, כגון EKG, המאפשרת לסטודנטים לצפות ולנתח נתונים רפואיים מורכבים בזמן אמת. בנוסף, CAE Maestro Evolve יכול להקל על הצגת צלילי לב או ריאות ספציפיים, ולספק חווית למידה סוחפת המשפרת את כישורי האבחון ויכולות ההשמעה של התלמידים בהרצאה שעלולה להיות יבשה אחרת.

בוויגנטים קליניים בקבוצות קטנות, CAE Maestro Evolve מתגלה כבעל ערך רב על ידי הצגת ללומד היבטים מגוונים של מקרה. כל לומד מקבל אלמנטים שונים של מצגת המטופל, כגון תוצאות מעבדה, ממצאי בדיקה גופנית או היסטוריה רפואית בעבר. גישה דינמית זו מאלצת את הלומדים לשתף פעולה, לתקשר ולחבר ביחד את התמונה הקלינית השלמה. על ידי חשיפת התלמידים לנקודות מבט ומידע שונים, CAE Maestro Evolve מקדם חשיבה ביקורתית, קבלת החלטות ועבודת צוות בסביבת למידה מציאותית ואינטראקטיבית.

לבסוף, CAE Maestro Evolve הוא כלי חשוב לפני מפגשי סימולציה פיזיים שיתמקדו בהוראת מיומנויות פסיכומוטוריות. הלומדים יכולים להשתמש בתוכנה כדי להכיר את תרחיש המקרה, היסטוריית המטופל, וממצאי אבחון רלוונטיים למיומנות הפרוצדורלית שתתאמן בקרוב. עבודה מוקדמת זו מכינה אותם לפגישת הסימולציה המעשית, ומאפשרת להם לתרגל ולשכלל את כישוריהם הקליניים בסביבה מבוקרת ובטוחה. על ידי שימוש ב-CAE Maestro Evolve כמשאב הכנה, מחנכים מייעלים את היעילות והאפקטיביות של מפגשי סימולציה פיזיים, ומבטיחים שהלומדים יהיו מצוידים יותר ליישם את הידע והכישורים שלהם במסגרות קליניות בעולם האמיתי.

CAE ממשיכה לחפש דרכים נוספות לחדש בתוך חינוך שירותי הבריאות. בשיחה עם HealthySimulation.com ב-IMSH בשנת 2023, נשיא CAE Healthcare, ג'ף אוונס, הצהיר "כמובילה בתחום, CAE מצפה להדגים כיצד הפתרונות המשולבים שלנו המבוססים על מודלים פיזיולוגיים, קבלת החלטות מבוססות נתונים, פלטפורמות דיגיטליות מחוברות וטכנולוגיות סימולציה מתקדמות תומכות טוב יותר במסע לומד הוליסטי ומכינים אנשי מקצוע בתחום הבריאות לרגע".

על ידי אימוץ CAE Maestro Evolve, מחנכים יכולים לספק חוויות חינוכיות סוחפות ומרתקות לתלמידיהם, להתגבר על המגבלות המוטלות על ידי ריחוק פיזי ולהציע פתרון המתאים לצרכים המתפתחים של חינוך שירותי בריאות.

במידה והפקולטה תחפש גרסה של CAE Maestro Evolve שאינה דורשת כל מעורבות של מנחה וניתן להפעיל אותה באופן אסינכרוני, CAE Maestro Embody מספקת ללומדי שירותי בריאות הזדמנות לתרגל באופן עצמאי מיומנויות קליניות, הערכת מטופלים ותרשימים בקצב מכוון עצמי.

עוד אודות CAE

CAE Healthcare מציידת אנשים בתפקידים קריטיים עם המומחיות והפתרונות ליצירת עולם בטוח יותר. כחברת טכנולוגיה, הם עושים דיגיטליים של העולם הפיזי, תוך פריסת אימוני סימולציה ופתרונות תמיכה בפעולות קריטיות. מעל לכל דבר אחר, הם מעצימים טייסים, חברות תעופה, כוחות הגנה וביטחון ואנשי מקצוע בתחום הבריאות לבצע במיטבם מדי יום וכאשר ההימור הוא הגבוה ביותר. ברחבי העולם הם נמצאים בכל מקום שבו לקוחות צריכים אותנו, עם יותר מ-13,000 עובדים ביותר מ-200 אתרים ומיקומי הדרכה בלמעלה מ-40 מדינות.

CAE Healthcare, חטיבה של CAE הקנדית (סימול: CAE), היא בין המובילות בעולם בפיתוח כלי למידה חדישים לסימולציה של שירותי בריאות עבור ספקי שירותי בריאות מקצועיים של ימינו. החברה מספקת חינוך מבוסס סימולציה מהטובים מסוגו המסייע לאנשי מקצוע בתחום הבריאות לספק טיפול בטוח ואיכותי לחולים. ל-CAE Healthcare יש סל עצום במיוחד של מוצרים מדומים, החל מבובות, מערכות התערבות והדמיה ועד לתחקיר הקלטות AV / מערכות ניהול למידה.